top of page

Вітаємо з Днем Маріуполя!



Маріуполь – мала Батьківщина,
Ти з дитинства в моєму житті.
Мого серця маленька частина,
Ти – краплинка моєї душі.
Ще з малечі пишаюсь тобою,
Кожна вуличка рідна мені.
Моє місто, ти завжди зі мною:
В дні святкові і дні трудові.
Жити будьмо, не знаючи горя,
Зустрічаючи мирно зорю.
Вільні чайки Азовського моря
Хай прославлять свободу твою.
Нам повітря свободи потрібне,
Перемішане з вітром морським.
На всі груди, щоб дихати вільно,
Непідкореним бути ніким.
Маріуполь – моя Україна,
Ти з дитинства в моєму житті.
Маріуполь – ти моря перлина,
Ти перлина моєї душі.
(Маша Сладкова)

Обрані пости
      Недавні пости
                Архів
      Пошук по тегам
     Ми в соцмережах
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page