top of page

Вітаємо з перемогою у конкурсі «Я - МАЙБУТНЄ ДОНЕЧЧИНИ»!



Вітаємо Попову Марію з перемогою у конкурсі "Я- Майбутнє Донеччини" в номінації «Мій рідний крає, славлю я тебе», який відбувся у Донецькій обласній бібліотеці для дітей. Марія написала вірш "Донеччина-мій рідний край...", який надала на оцінення журі, де і перемогла. За підсумками Конкурсу вже друкується збірка «Я – майбутнє Донеччини», куди увійшли роботи переможців Конкурсу. Переможці отримали Грамоти та подарунки від Донецької обласної бібліотеки для дітей, а також книги від письменниці Оксани Стоміної та громадської організації «Паперові сходи». Пишаємось та надихаємось нашої ученицею і бажаємо, щоб всі мрії її здійснювалися!

Обрані пости
      Недавні пости
                Архів
      Пошук по тегам
     Ми в соцмережах
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page